Mode online

Populære filtre
2.398 varer

Stradivarius – spansk tøj til modebevidste kvinder

Stradivarius er et spansk tøjmærke til modebevidste kvinder, der ønsker noget helt særligt. Det er ikke tilfældigt at mærket deler navn med den berømte violin. Det er et mærke der bevæger sig til sin egen unikke melodi. Firmaet har eksisteret siden 1997 og har base i metropolen Barcelona. I dag eksporterer firmaet deres tøj og accessories til mere end 60 lande. Udover tøj, har Stradivarius også accessories som træsko, tasker og sportstøj. Det er et tøjmærke der primært appellerer til de unge købestærke kvinder.

Stradivarius’ mange produktlinjer

Stradivarius har en lang række produktlinjer, der spænder fra en serie af jeans til træsko og sportstøj. Det er tøj, der både passer små kvinder til plus size kvinder. Det er tøj, der er produceret til at få kvinder til at føle sig smarte og lækre uanset deres størrelse. Derfor er Stradivarius motto også ”one size fits all”.

Stradivarius er et mærke, der ikke er bange for at bruge farver i deres kollektioner. Det er tøj og accessories der bliver bemærket. Ikke udelukkende på grund af deres glæde for at bruge farver, men for deres sans for detaljer, tøjets snit og deres evne til at opfange en trend og omsætte det til lækkert trendy tøj til glæde for deres modebevidste kunder.

Stradivarius – Join Life og bæredygtighed

Firmaet har forpligtet sig til at følge et manifest at de udelukkende vil bruge og producere produkter der skiller sig ud. Uanset om det drejer sig om bæredygtighed, materialer og selve produktionsprocessen.

Rent praktisk betyder det, at de har forpligtiget sig til at mindst én del af processen skal bruge den bedste mulige teknik, der er tilgængelig, når det drejer sig om at være bæredygtig. Det gælder især indenfor de tre kategorier “fibre, vand og planeten”. I sidste tilfælde betyder det at læder udelukkende kommer fra virksomheder, der opfylder strenge krav.

Stradivarius Meets ART

Stradivarius Meets ART er et projekt, som støtter ukendte kunstnere rundt omkring i verden. Det er firmaets holdning at kunst skal deles og udforskes til glæde for alle. Det er et projekt, der er i tråd med den melodi som tøjmærket spiller. Det er et projekt der arbejder på at give nye og up-and-coming kunstnere en stemme og en mulighed for at vise deres talent. I praksis betyder det at kunstnerne bruger en af de 600 butikker, der findes rundt omkring i verden, som udstillingssted. Derudover vises deres kunst på Stradivarius’ digitale og sociale platforme.