Hvordan sletter jeg min brugerkonto?

Hvis du ønsker at slette din konto, bedes du sende din forespørgsel via nedenstående kontaktformular. Når du kontakter os bedes du bruge den email-adresse som du angav, da du registrerede dig hos Zalando. Dette er nødvendigt for at kunne gennemføre sletningen af din konto.

Bemærk venligst, at vi kun har mulighed for at slette din konto hvis den opfylder følgende kriterier:

- Der er ingen åbne beløb
- Ingen refunderinger under behandling
- Du har ikke resterende tilgodehavende på din konto
- Ingen af ​​dine ordrer er under levering

Hvis din konto ikke overholder betingelserne ovenfor, kan vi ikke slette den med det samme. Hvis det er muligt, bedes du løse eventuelle åbne sager. For åbne refusioner og ordrer, beder vi om din tålmodighed.

Hvis du bestilte mindre end 100 dage siden, bliver din konto slettet, så snart returperioden er overstået.

Brug også Zalando Lounge?
Hvis din Zalando-konto er slettet, vil den også blive slettet i vores tilknyttede tjenester som Zalando Lounge.

Er du flyttet til et andet land?
Du behøver ikke at oprette en ny konto, hvis du er flyttet til udlandet. Brug kun dine eksisterende loginoplysninger for at få adgang til et andet lands Zalando-butik, og tilføj en ny faktura / forsendelsesadresse i det land du handler fra."


Vil du have 10% rabat på din næste ordre?

Tilmeld dig Zalandos nyhedsbrev og få 10% rabat på din næste bestilling samt inspiration og personlige anbefalinger direkte i indbakken.*

Se vores databeskyttelseserklæring for information om, hvordan Zalando behandler dine data.