Vi informerer dig om den forventede leveringstid for din ordre i check-out processen og i bekræftelsesmailen - dette kan variere alt efter hvilke varer der er valgt og leveringsmetoden. Du kan finde en mere præcis leveringsangivelse i forsendelsesbekræftelsen, sendt til din email addresse efter ordren er afsendt. På det link kan du følge din pakke hos PostNord eller Bring inden for 48 timer. Hvis pakken ikke er nået frem senest 10 dage efter forsendelsesbekræftelsen, anbefaler vi, at du tager direkte kontakt til vores kundeservice.
Del-levering: For at du kan modtage dine varer hurtigts muligt, kan det ske, at din ordre deles op i flere forsendelser. I så fald får du en separat e-mail med et link til et trackingnummer for hver enkelt pakke. Vores system afgør fra ordre til ordre, om det er muligt at foretage en del-levering. Vi tilbyder denne leveringsmetode for at give dig en endnu bedre service, der både er hurtigere og mere smidig.
Det kan ske, at du ikke modtager besked om, at din pakke er lagt til afhentning i en postbutik. Du kan altid tjekke din pakkes tracking-nummer for at se, hvor den er leveret.
Bemærk: Vi sender som udgangspunkt alle ordrer hver for sig. Vores mål er at sende alle ordrer i løbet af 1-3 hverdage efter bestilling. Fra afsendelse tager det 1-2 hverdage, da pakken skal fra vores varelager i Tyskland. Ved meget store ordrer kan leveringstiden være længere.
RELATEREDE SVAR