faq | Forsendelse og levering | Jeg har modtaget en vare, som jeg ikke har bestilt

Jeg har modtaget en vare, som jeg ikke har bestilt

Vi beklager, hvis vi har sendt dig noget, som du ikke har bestilt.

Venligst returner den forkerte vare til os og noter på returlisten under årsag 9, med angivelse af at du ikke har bestilt den givne levering.

Den forkerte vare blev leveret i stedet for den bestilte? Genbestil venligst den ønskede vare. Hvis du allerede har betalt for ordren, vil du blive refunderet, så snart vi har modtaget og behandlet din returnering.

Vi beklager ulejligheden.


Kan du ikke finde svaret du leder efter?
Kontakt os direkte
Ring til os

Vores telefonlinje er i øjeblikket travl, men vi bestræber os på at svare inden for 3 minutter.

Mandag til fredag mellem 08.00 - 20.00.

Chat nu

I tilfælde af at vores chat bot ikke kan hjælpe med din henvendelse, vil du blive henstillet til en kundeservice agent. Denne support vil i nogle chats skulle foregå på engelsk.

Vil du have 10% rabat på din næste ordre?

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Zalando

Modtag nyheder og inspiration fra Zalando

Redigér dine præferencer

Hvad er du mest interesseret i?

Læs mere i vores Databeskyttelse. Du kan framelde dig nyhedsbrevet når som helst uden omkostninger.