faq | Forsendelse og levering | Har du modtaget en beskadiget pakke?

Har du modtaget en beskadiget pakke?

Det beklager vi, men vi håber de varer, du har bestilt, er komplette og uden skader.

Hvis skaden kun har påvirket selve forsendelsesemballagen, og du gerne vil returnere noget fra ordren, så kan du blot benytte en anden indpakning. Det eneste krav er, at returvarerne er pakket forsvarligt ind.

Husk at benytte det medsendte returlabel. Når du benytter det, så er returneringen med PostNord gratis og forsikret.

Bemærk venligst, at vi ikke er erstatningsansvarlige for beskadiget forsendelsesemballage.

RELATEREDE SVAR


Kan du ikke finde svaret du leder efter?
Kontakt os direkte
Ring til os

Vores telefonlinje er i øjeblikket travl, men vi bestræber os på at svare inden for 3 minutter.

Mandag til fredag mellem 08.00 - 20.00.

Chat nu

I tilfælde af at vores chat bot ikke kan hjælpe med din henvendelse, vil du blive henstillet til en kundeservice agent. Denne support vil i nogle chats skulle foregå på engelsk.

Vil du have 10% rabat på din næste ordre?

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Zalando

Modtag nyheder og inspiration fra Zalando

Redigér dine præferencer

Hvad er du mest interesseret i?

Læs mere i vores Databeskyttelse. Du kan framelde dig nyhedsbrevet når som helst uden omkostninger.