Annullering

Har du bestilt det forkerte produkt eller fortrudt dit køb? 

Du kan annullere din ordre såfremt, at den ikke er pakket eller under behandling endnu. 
Du kan også annullere en enkelt vare, forudsat, at der ikke er brugt en rabatkode på ordren.

Her kommer der en guide til, hvordan man gør: 

1. Log ind på din brugerkonto og vælg "Mine Ordrer". 

2. Vælg "Vis Ordre/Annullering". Hvis du kun kan vælge "Vis Ordre" betyder det, at det ikke er muligt, at annullere ordren længere.

3. Hvis du ønsker at annullere hele ordren, så skal du trykke på "Annullér Ordre". Hvis du derimod, hvis muligt, udelukkende ønsker at annullere én eller flere varer fra din ordre, så skal du trykke på "Annullér Produkt". 
    Derefter følger du bare anvisningerne, hvis du fortsat er i tvivl. 

Bemærk venligst: 

En annullering kan ikke fortrydes. Det er dog altid muligt at foretage en ny ordre, hvis de ønskede varer stadig er på lager. 

Har du valgt kreditkort, som betalingsform, på din annullerede ordre, bedes du være opmærksom på, at der fortsat kan stå et reserveret beløb på din bankkonto. Vi reserverer ikke beløbet på forbrugerens konto. Det er derimod kreditkortudbyderen, som reserverer dem til os. Hvor længe, et beløb står som reserveret, varierer fra bank til bank. Kontakt din bank såfremt du er i tvivl. 


Kan du ikke finde svaret du leder efter?
Kontakt os direkte

Vil du have 10% rabat på din næste ordre?

Tilmeld dig Zalandos nyhedsbrev og få 10% rabat på din næste bestilling samt inspiration og personlige anbefalinger direkte i indbakken.*

Se vores databeskyttelseserklæring for information om, hvordan Zalando behandler dine data.