For at give dig den bedste oplevelse hos Zalando bruger vi cookies. Ved at klikke rundt på sitet accepterer du brugen af cookies.

×Jeg accepterer.

DANMARKS STØRSTE UDVALG

gratis levering og gratis retur

30 DAGES FULD RETURRET

Mit Zalando

I "Mit Zalando" har du mulighed for at få vist både igangværende og afsluttede bestillinger samt gemme eller ændre dine oplysninger. Det er derudover også muligt at administrere rabatkuponer og nyhedsbreve via dette menupunkt. For din egen sikkerheds skyld bedes du selv foretage eventuelle ændringer. Hvis du har spørgsmål vedrørende ”Mit Zalando” er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Klik på "Mit Zalando" og log dig på med din e-mail-adresse og dit kodeord.

Når du er inde i "Mit Zalando", står der i venstre side "Min brugerkonto", hvor du kan vælge mellem forskellige menupunkter.

Mine ordrer

I menupunktet "Mine ordrer" kan du se en oversigt over dine to seneste bestillinger. Via dette menupunkt kan du altid kontrollere, hvilken status din ordre har. Hvis du klikker på "Vis ordre", ser du en detaljeret oversigt over de enkelte ordrer. Klik på "Vis alle" for at få en samlet oversigt over alle gennemførte ordrer.

Returner vare

Under dette menupunkt får du et overblik over punkterne tilbagekaldelse, returnering og returret. Hvis det bliver nødvendigt at returnere en vare, kan du få oplyst, hvordan returen gennemføres så hurtigt og nemt som muligt.

Ændre brugeroplysninger

I dette menupunkt har du mulighed for at ændre dit navn samt din e-mail adresse og dit kodeord. Du kan også gemme dit telefonnummer. Dette kan lette kommunikationen mellem dig og vores kundeservicemedarbejdere.

  • Klik på det felt, du ønsker at tilpasse for at ændre eller gemme de ønskede oplysninger.
  • Gem oplysningerne.
  • Klik til sidst på knappen "Gem" for at bekræfte dine ændringer.

Min adressebog

I "Min adressebog" kan du gemme dine regnings- og leveringsadresser i forbindelse fremtidige bestillinger. Andre adresser kan også aktiveres fra adressebogen.

Vær opmærksom på, at ændringer eller tilpasninger af adressen altid skal ske, før en bestilling gennemføres. Ændring af adresseoplysninger efter en bestilling er foretaget, kan af tekniske grunde ikke gennemføres.

Hvordan gemmer jeg min fakturaadresse ?

  • Klik på "Rediger fakturaadresse".
  • Udfyld dine oplysninger i felterne.
  • Bekræft herefter oplysningerne ved at klikke på knappen "Gem adresse".
  • Hvis ikke du ændrer leveringsadressen, bliver varerne leveret til fakturaadressen.

Hvordan gemmer jeg en forsendelsesadresse, der er forskellig fra fakturaadressen?

  • Klik på "Opret ny forsendelsesadresse".
  • Udfyld dine data i felterne.
  • Du kan gemme adresseoplysningerne både som din standard fakturaadresse og som din standard leveringsadresse. Sæt et hak i de ønskede afkrydsningsfelter.
  • Bekræft dine oplysninger ved at klikke på "Gem adresse". Du kan gemme yderligere adresseindtastninger under punktet med det samme navn.

Slet brugeroplysninger

Ønsker du at få slettet eller spærret din "Mit Zalando" brugerkonto, skal du kontakte service@zalando.dk.

Min ønskeseddel

Er du logget på, når du handler på Zalando.dk, kan du markere de varer, du godt kan lide til dit næste indkøb. Dette gøres ved at klikke på knappen "Føj til ønskelisten" på siden med den ønskede vare. Du har i indkøbskurven også mulighed for at markere varer på ønskelisten. Varer, der findes på din ønskeliste, kan du hente frem, hver gang du logger dig på "Mit Zalando" via menubjælken (øverst til højre) samt via menupunktet "Min ønskeliste" i brugerkontoen. Dermed behøver du ikke at skulle lede efter varerne igen i shoppen.

Har du besluttet dig for at købe varer, der står på ønskesedlen, kan du lægge disse i indkøbskurven direkte fra ønskelisten. Når du er færdig med at bestille, fjernes varerne automatisk fra din ønskeliste. Du har altid mulighed for selv at fjerne enkelte varer fra ønskelisten. Klik på "Fjern vare" under varebetegnelsen.

Mit nyhedsbrev

Ønsker du at få de nyeste trends og tilbud fra Zalando.dk, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev via menupunktet "Nyhedsbrev". Der kan du også afmelde nyhedsbrevet samt reklamemails.

Yderligere oplysninger finder du ved at trykke på hjælp under punktet Nyhedsbrev".

Mine betalingsformer

Du kan se en oversigt over dine betalingsmuligheder ved at klikke på "Mine betalingsformer". Her kan du også gemme den betalingsform, du foretrækker at have som standard. I højre side ses den betalingsform, der er gemt for øjeblikket. I den venstre side kan du se de øvrige betalingsformer.
Yderligere oplysninger vedr. vores betalingsformer findes i hjælp under "Betalingsmuligheder".

Hvordan ændrer jeg betalingsform?

Ønsker du at vælge en anden betalingsform end den, som er gemt, skal du klikke på linket "Gem som standard betalingsform".

Hvordan gemmer jeg mine kortoplysninger?

Når du laver din første bestilling, får du mulighed for at vælge betalingsform. Vælger du betalingsformen "Betalingskort", krypteres dine oplysninger og gemmes i "Mit Zalando" til fremtidige bestillinger. Dette gør det hurtigere og nemmere for dig at foretage bestillinger i fremtiden.

Hvordan ændrer jeg mine kortoplysninger?

Via knappen "Tilføj nyt betalingskort" kommer du til siden, hvor du kan gemme dine kortoplysninger.

  • Vælg betalingskort.
  • Indtast kortholders navn, kortnummeret samt kortets gyldighed og kontrolcifrene i de angivne felter.
  • Du har mulighed for at gemme betalingsformen som standard betalingsmåde, når du indtaster oplysningerne. Dette gøres ved at sætte et hak i afkrydsningsfeltet.
  • Bekræft indtastningerne ved at trykke på "Gem".
  • Efter at der er gemt, kommer du automatisk til oversigten over dine betalingsformer.
  • Slet nu det betalingskort du ikke ønsker ved at trykke på "Slet betalingskort".

Hvordan kan jeg gemme tilgodehavende i Mit Zalando?

- Indtast tilgodehavekoden i feltet og klik på knappen "Indløs"
- Du kan se dit tilgodehavende, når du opdaterer siden.

Hvordan indløser jeg mit tilgodehavende i forbindelse med en bestilling?

Under bestillingen har du mulighed for at vælge mellem forskellige betalingsformer. Har du allerede gemt en betalingsform, får du mulighed for at komme "Til kassen" i bestillingsoversigten.

  • Betalingsmåden tilpasses ved at klikke på "Rediger" i rubrikken "Betalingsform" på siden bestilling-bekræftelse.
  • Har du forinden gemt dit tilgodehavende i kontoen, ses betalingsformen "Tilgodehavende" først.
  • Vælg denne betalingsform for at indløse dit tilgodehavende i forbindelse med en bestillingen.
  • Klik på knappen "Videre".
  • Nu kommer du tilbage til bestillingsoversigten.

Har du endnu ikke gemt nogen betalingsform, kommer du efter indtastning af din adresse til punkt 2 i ordren, hvor du kan vælge "Rabatkode" som betalingsform. Klik så på knappen "Videre" for at komme til bestillingsoversigten.

Yderligere oplysninger om køb, levering og indløsning af kampagnekoder og gavekort findes i hjælp under "Rabatkuponer".